Cílem výzkumného projektu PEFS (POP Effectivity Focus Study) je vyhodnocování prodejních výkonností modelových POP kampaní. Projekt je založen na výsledcích průzkumů mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, které ukázaly, že zjišťování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli značkových výrobků aktuálně považováno za jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí nasazování.
ČESKÝ SVĚT GRILOVÁNÍ 2
Paletový ostrov navýšil prodeje Sedlčanského Hermelínu na gril o 33%.
Promo kampaň prodala srovnatelné množství Hermelínu jako loňský rok.
Každý čtvrtý Hermelín je zakoupen v pátek.
Výzkumný projekt, který pod názvem POP Effectivity Focus Study – PEFS v současnosti realizuje středoevropská pobočka POPAI, je zaměřen na prodejní efektivitu POP kampaní a přináší významné informace o vlivu POP médií na úroveň prodejů podporovaných produktů. Průzkum probíhá ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos.
Středoevropská asociace marketingu v místech prodeje (POPAI CE) spustila výzkumný projekt, který dokáže zpětně zhodnotit prodejní efektivitu in-store projektů. Jedním z příkladů je analýza letní promo akce Sedlčanského Hermelínu na gril.
Prokazování efektivity POP kampaní je maloobchodníky i dodavateli značkových výrobků neustále požadováno jako jeden ze základních předpokladů pro větší nasazování a plynoucí investice do in-store komunikace. V návaznosti na tato zjištění, která přinesly nedávné průzkumy POPAI CE mezi maloobchodními řetězci a zadavateli reklamy, zahájila letos asociace POPAI nový výzkumný projekt pod názvem POP Effectivity Focus Study - PEFS.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS