Další rozsáhlý průzkum POPAI CE pod názvem „POP Advertising Display Power“, vychází ze skutečnosti, že zadavatelé projevují velký zájem o podvědomé aspekty vlivu POP prostředků na zákazníka. Předmětem testování jsou vybrané podlahové POP displeje především v kategorii impulzního zboží a průzkum se zaměřuje na kvantifikaci míry vlivu těchto POP prostředků na nákupní chování. Základ hodnocení tvoří analýzy prodejních dat a pozorování v kombinaci s kvalitativním hloubkovým rozborem uvažování zákazníků.
V rámci průzkumu jsou analyzovány a identifikovány atributy, se kterými pracuje zadavatel reklamy a zástupce maloobchodu, a které mají vliv na úspěšnost či neúspěšnost POP displeje.
Prodejní místo v dnešní době plní funkci významného komunikačního média nejblíže k zákazníkovi a prostřednictvím optimálních nástrojů zásadně ovlivňuje nákupní rozhodnutí zákazníka a prodejní úspěšnost výrobků. POPAI CE se dlouhodobě zabývá zkoumáním účinnosti in-store aplikací a analýzou nákupního chování v prodejních místech v rámci svých průzkumů.
POPAI CE dokončila v r. 2010 rozsáhlý průzkumový projekt, který se zabýval testováním vybraných podlahových stojanů a zkoumal vliv změn jednotlivých parametrů stojanů na jejich účinnost.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS