POP sémiotický průvodce

Sémiotický průvodce je novým unikátním projektem na našem trhu, jehož cílem je poskytnout díky schopnostem a nástrojům sémiotiky návod, jak dosáhnout lepší, významově bohatší, výstižnější, smysluplnější, konzistentnější, a tím i efektivnější komunikace v prodejních místech.

POP SEMIOTICKÝ PRŮVODCE 2018

Kulturní koncepty a významové mapy – praktické nástroje optimalizace POP komunikačních obsahů.

Sémiotická praxe a teorie POP komunikace

Příklady toho, co jsme pro Vás v analýze 1700 POP médií objevili.

POP sémiotický průvodce - nový inovativní nástroj pro zvýšení efektivity a smysluplnosti POP médií v ČR založený na unikátním výzkumu

Sémiotika analyzuje kódy v komunikaci a zaměřuje se na mapování významu značek a konzistenci jejich komunikace ve specifických kulturních kontextech. Studuje sdělení, obrazy, barvy, symboly, zvuky a kulturní relevanci sdělení v marketingové komunikaci. Systém sémiotických přístupů přináší nové a originální příležitosti také k optimalizaci účinnosti in-store komunikace, kdy pomáhá využít v rámci POP komunikace správné obsahy, které zákazníky zaujmou a zvýší tak šanci prodat.

Optimalizace POP komunikace pomocí sémiotiky

POP SÉMIOTICKÝ PRŮVODCE 2018

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS