Ve spolupráci s Českou marketingovou společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě.
Dotazování proběhlo v rámci programu Factum Omnibus ve dnech 24. 1. – 5. 2. 2013 metodou osobních rozhovorů na reprezentativním výběrovém souboru 987 občanů České republiky ve věku od 15 let, získaném kvótním výběrem. 
Z výsledků nového  průzkumu vyplynulo, že reklama v místě prodeje je přijímána zákazníky ve srovnání s jinými typy médií jednoznačně nejlépe.  Zákazníci nejsou touto reklamou přesyceni, 58% populace tvrdí, že si jí všimne a 31% podle ní nakupuje. Třetina zákazníků by dokonce uvítala více prezentací a ochutnávek v prodejnách, kde si výrobek mohou vzít do ruky, vyzkoušet, ochutnat apod.  
Podrobné informace o průzkumu formou tiskových zpráv a prezentací s vybranými výsledky studie jsou v příloze.  
| Prezentace_Češi a reklama 2013_ČMS (1,14 MB) | |
| Prezentace_Češi a reklama 2013_Factum (1,03 MB) | |
| TZ_Češi a reklama 2013_ČMS (733,36 KB) | |
| TZ_Češi a reklama 2013_Factum (544,63 KB) | 
 
			
						 
			
						 
			
						© 2015, Popai.cz 
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS