Pravidelný výzkum analyzuje postoje české veřejnosti k reklamě a navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research.
Průzkum postojů české populace k reklamě. Nejvyšší míra tolerance je dlouhodobě k reklamě v místě prodeje.
In-store reklama i letos obsadila první příčku v celkovém pozitivním vnímání u zákazníků.
Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research.
Nejvyšší „poptávka“ je dlouhodobě po reklamě v místě prodeje.
Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura Factum Invenio a ppm factum.
Nový ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research. Poslední šetření proběhlo v lednu 2015 na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. Dotázáno bylo 1005 osob ve věku nad 15 let.
Stala se reklama součástí našeho života nebo nás manipuluje ke zbytečnému konzumu?
Letošní ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s.
Ve spolupráci s Českou marketingovou společností (ČMS),BIBS – vysoká škola, Českým sdružením pro značkové výrobky (ČSZV) a POPAI Central Europe, uskutečnila společnost ppm factum research další z řady pravidelných výzkumů Postoje české veřejnosti k reklamě.
POPAI CE se zúčastnila jako partner průzkumu společnosti Factum Invenio „Češi a reklama 2010“, který je zaměřen na postoje české veřejnosti k různým typům reklamy.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS