Nový ročník pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. a ve kterém pokračuje v posledních letech agentura ppm factum research. Poslední šetření proběhlo v lednu 2015 na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. Dotázáno bylo 1005 osob ve věku nad 15 let.
Zadavateli výzkumu byla Česká marketingová společnost (ČMS), POPAI CENTRAL EUROPE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV). Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research. 
 
Výzkum odpověděl například na  otázky 
 
Jak nám pomáhá reklama při nákupním rozhodování?
 Řídíme se při nákupu reklamou a přiznáváme to? Jak se vyvíjí „nákup na základě reklamy“?
 Skutečně reklamu při nákupu využíváme?  Kdo ji hlavně využívá? 
 Jaká reklama nám hlavně pomáhá při rozhodování o nákupu? 
 Je místo prodeje stále tím „největším prostorem“ pro uplatnění reklamy a jaká reklama na  místě prodeje  nejvíce láká? 
 
 a na mnoho dalších. 
 
 Výsledky průzkumu ukázaly, že informace z reklamy pomáhají při nákupním rozhodování. Myslí si to přes 40 % populace. Jen necelých 30 % deklaruje, že jim reklama nepomáhá.
 
Podle tvrzení zákazníků rozhodování o nákupu nejvíce usnadňuje reklama na místě prodeje, zejména pak ochutnávky. Výborným zdrojem informací pro nákup jsou i letáky v poštovních stránkách
 Místo prodeje stále zůstává důležitým prostorem pro uplatnění reklamy a reklama v místě prodeje zároveň poskytuje užitečné informace pro nákupní rozhodování. 
 
V příloze najdete tiskovou zprávu s dalšími informacemi o průzkumu.
| Tisková_zpráva_ĆEŠI_A_REKLAMA_2015_FINAL K TISKU (1,11 MB) | 
 
			
						 
			
						 
			
						© 2015, Popai.cz 
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS