Průzkum se zaměřuje na analýzu rolí a funkcí in-store komunikace v segmentu HORECA (hotely, restaurace, kavárny a další podobná zařízení) a zároveň zkoumá účinnost různých typů komunikačních prostředků i potenciál jejich budoucího využití v tomto segmentu.
Pouze propagační Horeca POP média nepůsobí nátlakově jen na zákazníky, ale i na provozovatele.
Unikátní výzkum POPAI CE mapoval na našem trhu POP komunikaci v HORECA destinacích
Zákazníci v gastro provozovnách ocení praktičnost a decentnost POP médií, naopak jim vadí častá přesycenost.
POP média hrají pro hotely, restaurace, kavárny, kiosky a podobné destinace důležitou roli – dokáží k nim přilákat hosty, upozornit na novinky, usnadnit orientaci v nabídce či pomoci s prodejem. Rovněž přispívají k budování ekvity komunikované značky. Nicméně to vše platí, jen pokud je POP komunikace vytvořena smysluplně a s ohledem na danou provozovnu.
Mohou provozovnám pomoci získat nové zákazníky i udržet ty stávající.
Které nástroje POP komunikace fungují v restauracích, pivnicích, barech, kavárnách a v dalších typech gastro zařízení? Jak by měly vypadat optimální POP nástroje a jaký je jejich potenciál v tomto specifickém maloobchodním kanálu? Jaké jsou možnosti jejich inovace?
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS