Unikátní průzkum POPAI CENTRAL EUROPE detailně analyzoval současný trh reklamních a dárkových předmětů. Zkoumal potenciál růstu v určitých segmentech dárkových předmětů, prodej reklamních předmětů z hlediska základního členění, zastoupení druhů reklamních předmětů ve firemních rozpočtech, efektivitu jednotlivých typů dárkových předmětů a jejich působení na spotřebitele, význam obalu i význam značky při výběru dárkového předmětu.
Asociace POPAI CE dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy jako významnou součást marketingové komunikace. To potvrzují mimo jiné i výzkumy zaměřené na trh s dárkovými předměty, které v uplynulých letech asociace realizovala.
Jak hodnotí spotřebitelé dárkové předměty a které typy dárkových předmětů jsou nejoblíbenější? Jaké segmenty reklamních předmětů jsou nejvíce zastoupeny ve firemních rozpočtech? Co je pro zadavatele při výběru dodavatele dárkových předmětů nejdůležitější? Těmito a dalšími otázkami se zabýval unikátní výzkum, který realizovala asociace POPAI CE společně s výzkumnou agenturou Nielsen Czech Republic v období 2019/2020
Analýza trhu s dárkovými a propagačními předměty.
POPAI CE podporuje oblast dárkových a propagačních předmětů prostřednictvím vzdělávacích akcí a průzkumů, které analyzují tento trh, zjišťují potenciál růstu v určitých dárkových předmětech, zabývají se efektivitou jednotlivých typů dárkových předmětů a jejich působením na spotřebitele, významem obalu i významem značky při výběru dárkového předmětu. Nový unikátní průzkum POPAI CENTRAL EUROPE detailně analyzoval současný trh reklamních a dárkových předmětů.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS