Analýza trhu s dárkovými a propagačními předměty.
Nový unikátní průzkum POPAI CENTRAL EUROPE detailně analyzoval současný trh reklamních a dárkových předmětů. Průzkum proběhl za partnerské podpory významných subjektů působících v oboru reklamních dárků.
POPAI CE analyzovala rovněž další nástroje podlinkové marketingové komunikace v rámci ojedinělého průzkumu, který se zabýval současným oborem reklamních a dárkových předmětů u nás.
Tento průzkum zkoumal potenciál růstu v určitých dárkových předmětech, prodej reklamních předmětů z hlediska základního členění (katalogové zboží, zboží na zakázku), zastoupení druhů reklamních předmětů ve firemních rozpočtech, efektivitu jednotlivých typů dárkových předmětů a jejich působení na spotřebitele, význam obalu i význam značky při výběru dárkového předmětu.
Průzkum přinesl zajímavé poznatky z hlediska rostoucího potenciálu konkrétních dárkových komodit na českém trhu. Z výzkumu vyplynulo, že na trhu dárkových předmětů panuje spokojenost obou stran, obdarovaných i zadavatelů, s tím, jak trh funguje. Největší přínos pro výrobce a dodavatele reklamních předmětů představují konkrétní data, o která se mohou opřít jako o relevantní prodejní argumenty u potencionální klientely při plánování investic do podpůrných propagačních prostředků.
Na průzkumu se podílela společnost REDA, a.s. jako generální partner projektu, odborným garantem a spoluorganizátorem průzkumu byla Asociace 3-dimenzionální reklamy. Do průzkumu se zapojila také společnost ADDURRE s.r.o. jako další partner projektu.
Hlavním mediálním partnerem průzkumu byl časopis Strategie.
Realizace projektu byla svěřena průzkumové agentuře Ipsos-Tambor, která v minulosti zajišťovala pro POPAI rozsáhlé průzkumy zaměřené na klasické prostředky in-store komunikace.
Při zpracování nového průzkumu realizátoři vycházeli z již získaného know how a zkušeností z těchto úspěšných studií.
Průzkum zkoumal potenciál růstu v určitých dárkových předmětech, prodej reklamních předmětů z hlediska základního členění (katalogové zboží, zboží na zakázku), zastoupení druhů reklamních předmětů ve firemních rozpočtech, efektivitu jednotlivých typů dárkových předmětů a jejich působení na spotřebitele, význam obalu i význam značky při výběru dárkového předmětu.
Hlavní zjištění průzkumu mimo jiné ukázala, že:
V příloze je závěrečná zpráva obsahující hlavní výsledky průzkumu.
závěrečná zpráva (701,92 KB) |
závěrečná zpráva |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS