Průzkum je součástí dlouhodobého monitoringu postojů zadavatelů, který POPAI CE provádí od roku 2003 včetně meziročních srovnání výsledků. Projekt analyzuje současné postoje zadavatelů reklamy k různým mediatypům včetně prostředků in-store komunikace, zjišťuje, jak zadavatelé vnímají pozici POP jako komunikačního kanálu a jaké role, pozici a význam pro zadavatele mají přímý výrobci a různé typy agentur.
Ve spolupráci s agenturou Nielsen jsme v POPAI CENTRAL EUROPE realizovali v loňském roce výzkum, kde jsme se zadavatelů zeptali na jejich postoje nejen k in-store komunikaci. Do průzkumu, jenž představujeme postupně sérií tří článků, byly zařazeny firmy z různých kategorií a výstupy nabízí i srovnání FMCG a NON FMCG sortimentu. Přečtěte si více.
Longitudinální průzkum POPAI CE a OMD
POPAI CE realizovala ve spolupráci s agenturou OMD další ročník pravidelného průzkumu, který dlouhodobě analyzuje postoje zadavatelů reklamy k prostředkům in-store komunikace.
Středoevropská pobočka POPAI zahajuje ve spolupráci s agenturou OMD a jejím výzkumným oddělením OMG Research již pátý ročník průzkumu, který se zabývá analýzou aktuálních názorů a postojů zadavatelů reklamy k současnému oboru reklamy a komunikace v místě prodeje.
POPAI CE dlouhodobě monitoruje názory a postoje zadavatelů k prostředkům in-store komunikace s cílem pochopit a popsat vnímání POP aplikací skupinou zadavatelů reklamy, kteří POP aktivně nasazují.
Využití POP prostředků v marketingové komunikaci zadavatelů Výsledky výzkumu POPAI CE mezi tuzemskými zadavateli reklamy
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS