Postoje zadavatelů nejen k in-store komunikaci v roce 2019

Ve spolupráci s agenturou Nielsen jsme v POPAI CENTRAL EUROPE realizovali v loňském roce výzkum, kde jsme se zadavatelů zeptali na jejich postoje nejen k in-store komunikaci. Do průzkumu, jenž představujeme postupně sérií tří článků, byly zařazeny firmy z různých kategorií a výstupy nabízí i srovnání FMCG a NON FMCG sortimentu. Přečtěte si více.

Vyhodnocování efektivity in-store komunikace získává na důležitosti

Čtvrtina marketingového rozpočtu jde do komunikace v místě prodeje. Firmy mnohem více dbají na vyhodnocování její efektivity, vyplývá z výzkumu oborové asociace POPAI.

Nejdůležitějším médiem in-store komunikace jsou letáky následované regálovými prostředky. Za posledních pět let jejich role posílila

In-store komunikace představuje nedílnou součást marketingového mixu. Největší důležitostí se těší letáky, které zadavatelé ke své propagaci ze všech prostředků využívají nejvíce. Jejich role navíc za posledních pět let posílila. Vyplývá to z výzkumu oborové asociace POPAI CE, který pro ni v loňském roce realizovala ve spolupráci výzkumnou agenturou Nielsen. V průzkumu, jenž je postupně představován v sérii tří článků, byly dotazovány FMCG i non FMCG firmy.

POP média získávají na významu, využívá je 82 % zadavatelů

Důležitost POP komunikace v mediamixu roste. Dnes ji využívá 82 % reklamních zadavatelů, ukazuje výzkum oborové asociace POPAI a výzkumné agentury Nielsen.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS