V loňském roce jsme společně s výzkumnou agenturou Ipsos pilně pracovali na realizaci unikátní studie nakupování v českých supermarketech a hypermarketech Shopper Engagement Study CZ a po zpracování dat jsme průběžně přinášeli informace o zajímavých zjištěních, která vyplynula z výsledků tohoto rozsáhlého výzkumu.
Naše mise byla úspěšná skrze naplnění řady cílů, které jsme si na počátku projektu vytyčili:
Data z výzkumu a jednotlivé reporty budou dlouhodobě k dispozici jako zdroj odpovědí na otázky týkající se nakupování v jednotlivých sortimentních kategoriích a u zapojených maloobchodních značek. Výsledky budou vzhledem ke své povaze a stavu trhu platné několik let a zároveň flexibilně k okamžité dispozici.
Těšíme se, že se na nás budete v případě budoucích otázek ohledně nakupování a související role a vlivu POP komunikace obracet, abychom mohli pro Vás v gigantické datové kostce nalézat odpovědi a dodávat argumenty pro Vaše nové plány a nápady.
Věříme, že Vás také potěší uvolnění dalších agregovaných výsledků, které budou našim členům v prvním čtvrtletí zdarma k dispozici s cílem inspirovat a pomáhat k dosahování ještě lepších nákupních zážitků a obchodních výsledků.
Na závěr děkujeme všem, kteří projekt na jeho dobrodružné cestě provázeli při vzniku i realizaci a pomohli tak přispět k pozitivní evoluci marketingu at retail na našem trhu.
Daniel Jesenský, Vice-Prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Daniela Krofiánová, General Manager POPAI CENTRAL EUROPE
Chcete se o projektu SES CZ dozvědět ještě více?
Další podklady ke stažení:
Vybrané články o projektu:
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS